В продуктите са включени готов дизайн, CMS и функционалности. Във всеки продукт има предварително въведено текстово съдържание и снимки, които лесно могат да бъдат редактирани.
Продуктите на GoWeb могат да бъдат използвани от всички.
Да, с помощта на административният панел и редакцията на живо не е нужно да разбираш от програмиране, за да създадеш твоя уебсайт.
Да. Дизайнът, който сме изработили за твоя уебсайт е адаптивен и поддържа мобилна версия, за да може да бъде отворен на всяко устройство.
Да. Единственото от което ще имаш нужда е компютър или мобилно устройство с интернет връзка, независимо какво е твоето местоположение.
Няма специални изисквания за използване на продуктите, тъй като ние ще хостнем твоя уебсайт.
GoWeb e платформа създадена, за да ти помогне да направиш свой собствен уебсайт, бързо и лесно.
Продуктите на GoWeb са изработени от фирмата StudioWeb. Екипът на StudioWeb се състои от опитни уеб разработчици, дизайнери, маркетинг специалисти и интернет предприемачи, които направиха за теб, лесна за използване платформа, за да можеш сам да създаваш уебсайтове.
Чрез бутона „Пробвайте безплатно“ , ти ще се регистрираш на нашата страница. След като вече имаш регистрация ще можеш да ползваш готовите продукти с всички функционалности, които предлагат в рамките на 14 дневен безплатен период.
Ние ти предлагаме възможността да променяш дизайна и да избираш от няколко цветови гами.
Ако си доволен от нашите продукти, след изтичането на 14 дневния безплатен период можеш да се свържеш с обслужване на клиенти, чрез бутона „Получете оферта“. В зависимост от избраната оферта ние ще изготвим цена и ще се свържем с теб.
Ти можеш да променяш текстовете, снимките, страниците в навигационното меню, цветовите гами и оформлението на страниците по твое желание.
С помощта на административния панел и редакцията на живо можеш да променяш всички текстове и снимки на твоя уебсайт.
В модулът „Слайдър“, намираща се в административния панел ще можеш да добавяш слайдър изображения по твой избор.
С помощта на административния панел и редакцията на живо можеш да променяш оформлението и разположението на текстовете и снимките на твоя уебсайт.
В категорията „ Меню“ намираща се в административния панел ще можеш да добавяш или премахваш дадена категория, както и да подреждаш коя категория след коя да следва.
В модулът „Езици“ намираща се в административния панел ще можеш да добавяш различни езикови версии на твоя уебсайт.
Продуктите не са обвързани с договор. Услугата се предлага съгласно общите условия на GoWeb от дата 21.03.2016г. .
Ти не си обвързани по никакъв начин с услугите и продуктите по време на 14 дневния безплатен период и можеш да се откажеш по всяко време.
По време на 14 дневният безплатен период е необходимо да се свържеш с обслужване на клиенти, за да уточниш желания от теб продукт и така информацията ти ще бъде запазена . В случай, че не се свържеш с нас по време на 14 дневния безплатен период информацията ти ще бъде автоматично изтрита и не подлежи на възстановяване. Ако желаеш да удължиш своя безплатен период, моля свържи се с обслужване на клиенти.
За да покрием всички твои нужди, ти даваме възможност да избираш между няколко цветови схеми за твоя уебсайт. Ти можеш да смениш цветовите схеми от модула „ Настройки“ в административния панел или като използваш редакцията на живо и натиснеш върху бутона с четка, намиращ се в ляво на твоя уебсайт.
С помощта на административния панел и редакцията на живо можеш да променяш всички текстове и снимки на твоя уебсайт.
В модулът „ Меню“ намираща се в административния панел ще можеш да добавяш или премахваш дадена страница, както и да подреждаш коя страница след коя да следва.
С платената версия, ти получаваш повече място за съхранение на твоите данни и достъп до хостинг услуги включени в пакета с оферта.
Ако си забравили своята парола и не можеш да влезеш в профила си, отиди на http://goweb.bg/login и натисни върху „ Забравена парола“. В полето, което ще се появи, напиши email адреса, с който си се регистрирал. След това на твоята поща ще получиш автоматично писмо с нова парола.
Всички промени свързани със страниците и подстраниците на твоя уебсайт можеш да извършиш, лесно с помощта и функционалностите на административния панел.
Google Analytics е инструмент, който проследява трафика към твоя уебсайт и по този начин можеш да разбереш колко посещаван е той. Тази информация ще ти е необходима при изграждането на маркетингова стратегия и ще ти помогне да подобриш своята страница.
За да можеш да използваш Google Analytics, трябва първо да създадеш профил на следния адрес : https://www.google.com/analytics/ . След като вече си създал профила си ще получиш tracking код. За да вградиш Google Analytics на твоя уебсайт влез в модула „ Настройки“, намираш се в административния панел и копирай tracking кода в Google Analytics ID.
SЕО оптимизацията ще помогне на твоя уебсайт да се показва по-напред в резултатите при онлайн търсения свързани с услугите, които предлагаш.
Първият етап от SЕО оптимизацията е проучване на конкуренцията. Въз основа на това проучване се избират най-подходящите ключови думи и фрази свързани с дейността на услугите, които предлагаш, след това те трябва да бъдат вмъкнати на подходящи места по твоя уебсайт. Най-подходящото място за ключовите думи и фрази са заглавията на уебсайта, но те трябва да присъстват и в самото съдържание на страниците. Търсачките, също така взимат под внимание и входящите линковете към твоя уебсайт и техния брой.
Onpage оптимизацията включва оптимизиране на съдържанието, ключовите думи, кода, вътрешните връзки и навигацията на уебсайта. Offpage оптимизацията е свързана с изграждането на връзки от други уебсайтове водещи към твоя с помощта на еднопосочни линкове.
Ти можеш сам да извършиш SEO оптимизация, а ако не се справяш се свържи с нашия екип от системни администратори и ние ще оптимизираме уебсайта ти.
Ние предлагаме пълен набор от услуги включително и хостинг. Той е покрит от твоя месечен абонамент. Ако желаеш да използваш други хостинг услуги, моля свържи се с обслужване на клиенти.
Ние ще проверим дали името за домейн предпочитано от теб е свободно, а ако то вече е заето ще ти предложим друго.
Да. Веднага след като бъде регистриран, домейна ще бъде прехвърлен на твое име.
Твоят уебсайт ще бъде хостван на нашия сървър CloudWeb.Bg
За да свържеш уебсайта си към собствен домейн е нужно да настроиш твоите DNS сървари да сочат към http://ns1.cloudweb.bg/ и http://ns2.cloudweb.bg/ . Ако не можеш да се справиш сам се свържи с компанията от която си закупил домейна, за да могат те да извършат нужните промени.
Не е нужно да купуваш или поддържаш друг хостинг акаунт за твоя уебсайт. Той е включен в нашият пакет с услуги.
Ние можем да те убедим, че ще направим всичко възможно, за да бъде твоя уебсайт винаги активен. Ние също така правим редовно резервни копия на твоя уебсайт, за да предотвратим евентуална загуба на информация, съхранявана на нашите сървъри.
Административния панел е защитен с парола - само ти и хората, упълномощени от теб ще имат достъп до личните ти данни. Ние ще предприемем всички необходими мерки за сигурност, за да открием и предотвратим неоторизирани и потенциално вредни действия на трети лица.
След като си тествал нашите демо продукти и решиш да си поръчаш оферта, ти ще можеш да получаваш фактури на твоя email адрес.
За да започнеш да използваш нашата услуга за електронни пощи трябва да имаш платен абонамент и домейн за твоя уебсайт.
По всички технически въпроси, които те касаят, можеш да използваш за връзка нашия „Клиентски център“, който се намира в административния панел.
Ние ще ти дадем отговор в рамките от 3 до 5 работни дена.
Да, безплато е.
Можеш да се свържеш с нас толкова пъти, колкото ти се наложи.
Използвайки административния панел и редакцията на живо можеш да променяш информацията, снимките, навигационното меню, цветовете на гамата и оформлението на страниците си сам.
Да, ако желаеш можеш да използваш услугите на друг уеб дизайнер, за да актуализира уебсайта ти.