Deprecated: explode(): Passing null to parameter #2 ($string) of type string is deprecated in /home/goweb/domains/goweb.bg/public_html/template/goweb/page.php on line 22

Deprecated: strlen(): Passing null to parameter #1 ($string) of type string is deprecated in /home/goweb/domains/goweb.bg/public_html/template/goweb/page.php on line 53

Помощ

Тук сме, за да помогнем.

Общи
Как да започна
Домейн и хостинг
Поддръжка

Какво е включено в продукта?

В продуктите са включени готов дизайн, CMS и функционалности. Във всеки продукт има предварително въведено текстово съдържание и снимки, които лесно могат да бъдат редактирани.

Кой може да използва продуктите ?

Продуктите на GoWeb могат да бъдат използвани от всички.

Ще мога ли да създам уебсайт без да имам нужните знания?

Да, с помощта на административният панел и редакцията на живо не е нужно да разбираш от програмиране, за да създадеш твоя уебсайт.

Ще могат ли посетителите на уебсайта ми да го отварят от всяко устройство?

Да. Дизайнът, който сме изработили за твоя уебсайт е адаптивен и поддържа мобилна версия, за да може да бъде отворен на всяко устройство.

Ще мога ли да имам достъп до административния панел от всяко място?

Да. Единственото от което ще имаш нужда е компютър или мобилно устройство с интернет връзка, независимо какво е твоето местоположение.

Какви са изискванията за продуктите ?

Няма специални изисквания за използване на продуктите, тъй като ние ще хостнем твоя уебсайт.

Какво представлява GoWeb?

GoWeb e платформа създадена, за да ти помогне да направиш свой собствен уебсайт, бързо и лесно.

Кой стои зад GoWeb?

Продуктите на GoWeb са изработени от фирмата StudioWeb. Екипът на StudioWeb се състои от опитни уеб разработчици, дизайнери, маркетинг специалисти и интернет предприемачи, които направиха за теб, лесна за използване платформа, за да можеш сам да създаваш уебсайтове.

Как да започна да използвам продуктите на GO Web?

Чрез бутона „Пробвайте безплатно“ , ти ще се регистрираш на нашата страница. След като вече имаш регистрация ще можеш да ползваш готовите продукти с всички функционалности, които предлагат в рамките на 14 дневен безплатен период.

Какво да правя, ако не ми харесва дизайна или някой от наличните цветови гами?

Ние ти предлагаме възможността да променяш дизайна и да избираш от няколко цветови гами.

Каква е цената?

Ако си доволен от нашите продукти, след изтичането на 14 дневния безплатен период можеш да се свържеш с обслужване на клиенти, чрез бутона „Получете оферта“. В зависимост от избраната оферта ние ще изготвим цена и ще се свържем с теб.

Какво е включено в настройването на продукта?

Ти можеш да променяш текстовете, снимките, страниците в навигационното меню, цветовите гами и оформлението на страниците по твое желание.

Как мога да променям текстовото съдържание и снимки на страниците?

С помощта на административния панел и редакцията на живо можеш да променяш всички текстове и снимки на твоя уебсайт.

Как мога да променям слайдър изображенията на страниците?

В модулът „Слайдър“, намираща се в административния панел ще можеш да добавяш слайдър изображения по твой избор.

Как мога да променям оформлението на страниците ?

С помощта на административния панел и редакцията на живо можеш да променяш оформлението и разположението на текстовете и снимките на твоя уебсайт.

Как мога да променям категориите в навигационното меню на моя уебсайт?

В категорията „ Меню“ намираща се в административния панел ще можеш да добавяш или премахваш дадена категория, както и да подреждаш коя категория след коя да следва.

Как мога да добавям допълнителни езици на уебсайта ми?

В модулът „Езици“ намираща се в административния панел ще можеш да добавяш различни езикови версии на твоя уебсайт.

Обвързан ли съм с договор?

Продуктите не са обвързани с договор. Услугата се предлага съгласно общите условия на GoWeb от дата 21.03.2016г. .

Как да спра да използвам вашите продукти ?

Ти не си обвързани по никакъв начин с услугите и продуктите по време на 14 дневния безплатен период и можеш да се откажеш по всяко време.

Предлагате ли възстановяване на информацията?

По време на 14 дневният безплатен период е необходимо да се свържеш с обслужване на клиенти, за да уточниш желания от теб продукт и така информацията ти ще бъде запазена . В случай, че не се свържеш с нас по време на 14 дневния безплатен период информацията ти ще бъде автоматично изтрита и не подлежи на възстановяване. Ако желаеш да удължиш своя безплатен период, моля свържи се с обслужване на клиенти.

Какво да правя, ако не ми харесва някоя от цветовите схеми?

За да покрием всички твои нужди, ти даваме възможност да избираш между няколко цветови схеми за твоя уебсайт. Ти можеш да смениш цветовите схеми от модула „ Настройки“ в административния панел или като използваш редакцията на живо и натиснеш върху бутона с четка, намиращ се в ляво на твоя уебсайт.

Как мога да променям текстовото съдържание и снимките на страниците?

С помощта на административния панел и редакцията на живо можеш да променяш всички текстове и снимки на твоя уебсайт.

Как мога да променям навигационното меню на моя уебсайт?

В модулът „ Меню“ намираща се в административния панел ще можеш да добавяш или премахваш дадена страница, както и да подреждаш коя страница след коя да следва.

Каква е разликата между пробната демо версия и платената версия?

С платената версия, ти получаваш повече място за съхранение на твоите данни и достъп до хостинг услуги включени в пакета с оферта.

Забравих паролата си. Какво да правя?

Ако си забравили своята парола и не можеш да влезеш в профила си, отиди на http://goweb.bg/login и натисни върху „ Забравена парола“. В полето, което ще се появи, напиши email адреса, с който си се регистрирал. След това на твоята поща ще получиш автоматично писмо с нова парола.

Как да създам, изтрия,дублирам или редактирам страница и подстраница?

Всички промени свързани със страниците и подстраниците на твоя уебсайт можеш да извършиш, лесно с помощта и функционалностите на административния панел.

Какво е Google Analytics и как ще ми помогне?

Google Analytics е инструмент, който проследява трафика към твоя уебсайт и по този начин можеш да разбереш колко посещаван е той. Тази информация ще ти е необходима при изграждането на маркетингова стратегия и ще ти помогне да подобриш своята страница.

Как да добавя Google Analytics към моя уебсайт?

За да можеш да използваш Google Analytics, трябва първо да създадеш профил на следния адрес : https://www.google.com/analytics/ . След като вече си създал профила си ще получиш tracking код. За да вградиш Google Analytics на твоя уебсайт влез в модула „ Настройки“, намираш се в административния панел и копирай tracking кода в Google Analytics ID.

Как уебсайтът ми да е първи в онлайн търсачките?

SЕО оптимизацията ще помогне на твоя уебсайт да се показва по-напред в резултатите при онлайн търсения свързани с услугите, които предлагаш.

Как се прави SEO оптимизация?

Първият етап от SЕО оптимизацията е проучване на конкуренцията. Въз основа на това проучване се избират най-подходящите ключови думи и фрази свързани с дейността на услугите, които предлагаш, след това те трябва да бъдат вмъкнати на подходящи места по твоя уебсайт. Най-подходящото място за ключовите думи и фрази са заглавията на уебсайта, но те трябва да присъстват и в самото съдържание на страниците. Търсачките, също така взимат под внимание и входящите линковете към твоя уебсайт и техния брой.

Каква е разликата между Onpage(вътрешна) и Offpage(външна) SEO оптимизация?

Onpage оптимизацията включва оптимизиране на съдържанието, ключовите думи, кода, вътрешните връзки и навигацията на уебсайта. Offpage оптимизацията е свързана с изграждането на връзки от други уебсайтове водещи към твоя с помощта на еднопосочни линкове.

Кой може да извърши SEO оптимизацията?

Ти можеш сам да извършиш SEO оптимизация, а ако не се справяш се свържи с нашия екип от системни администратори и ние ще оптимизираме уебсайта ти.

След като уебсайтът ми е готов, нужно ли е да използвам вашите услуги или мога да се прехвърля на друг сървър или хостинг, ако искам?

Ние предлагаме пълен набор от услуги включително и хостинг. Той е покрит от твоя месечен абонамент. Ако желаеш да използваш други хостинг услуги, моля свържи се с обслужване на клиенти.

Как да избера домейн ?

Ние ще проверим дали името за домейн предпочитано от теб е свободно, а ако то вече е заето ще ти предложим друго.

На мое име ли ще е регистриран домейна?

Да. Веднага след като бъде регистриран, домейна ще бъде прехвърлен на твое име.

Къде ще бъде хостван моят уебсайт?

Твоят уебсайт ще бъде хостван на нашия сървър CloudWeb.Bg

Вече имам регистриран домейн и искам да го използвам . Ще бъде ли възможно това?

За да свържеш уебсайта си към собствен домейн е нужно да настроиш твоите DNS сървари да сочат към http://ns1.cloudweb.bg/ и http://ns2.cloudweb.bg/ . Ако не можеш да се справиш сам се свържи с компанията от която си закупил домейна, за да могат те да извършат нужните промени.

Вече имам хостинг план. Имам ли нужда от него?

Не е нужно да купуваш или поддържаш друг хостинг акаунт за твоя уебсайт. Той е включен в нашият пакет с услуги.

Гарантирате ли, че моят уебсайт винаги ще бъде на разположение ?

Ние можем да те убедим, че ще направим всичко възможно, за да бъде твоя уебсайт винаги активен. Ние също така правим редовно резервни копия на твоя уебсайт, за да предотвратим евентуална загуба на информация, съхранявана на нашите сървъри.

Как ще се пази информацията, добавена в моя уебсайт?

Административния панел е защитен с парола - само ти и хората, упълномощени от теб ще имат достъп до личните ти данни. Ние ще предприемем всички необходими мерки за сигурност, за да открием и предотвратим неоторизирани и потенциално вредни действия на трети лица.

Можете ли да ми изпратите фактура?

След като си тествал нашите демо продукти и решиш да си поръчаш оферта, ти ще можеш да получаваш фактури на твоя email адрес.

Как мога да започна да използвам вашата услуга електронна поща?

За да започнеш да използваш нашата услуга за електронни пощи трябва да имаш платен абонамент и домейн за твоя уебсайт.

Как да се свържа с обслужване на клиенти, ако имам въпрос или проблем?

По всички технически въпроси, които те касаят, можеш да използваш за връзка нашия „Клиентски център“, който се намира в административния панел.

Колко бързо ще ти отговорим?

Ние ще ти дадем отговор в рамките от 3 до 5 работни дена.

Безплатно ли е обслужването на клиенти?

Да, безплато е.

Колко пъти на месец мога да се свързвам с обслужване на клиенти?

Можеш да се свържеш с нас толкова пъти, колкото ти се наложи.

Мога ли сам да направя промени по моя уебсайт?

Използвайки административния панел и редакцията на живо можеш да променяш информацията, снимките, навигационното меню, цветовете на гамата и оформлението на страниците си сам.

Вече използвам услугите на уеб дизайнер. Може ли той да актуализира моя уебсайт?

Да, ако желаеш можеш да използваш услугите на друг уеб дизайнер, за да актуализира уебсайта ти.

Има проблем? Няма проблем!

Не откриваш нужната информация?
Пиши ни и ще отговорим директно по твоя въпрос.